dinsdag 3 september 2019

Dag 2: van Boston naar Hyannis (Cape Cod)

Tja, de eerste nacht in de VS is meestal nogal onrustig vanwege de jetlag. We lagen er om 10 uur in en hoopte tot 6 uur te blijven liggen. We zijn een paar keer wakker geworden, o. a. toen ik om half drie gebeld werd door Specsavers, waarschijnlijk om te zeggen dat mijn lenzen klaar lagen.
Om 6 uur werden we wakker. Zus heeft me koffie op bed bezorgd, we hebben tv gekeken en gedouched. Allemaal lekker relaxed. En toen op naar ons eerste Amerikaanse ontbijtje. Lekker uitgebreid met gebakken ei, aardappeltjes, fruit, wafels, enz. Ik hou er van!

De aardige meneer van de hotel shuttle heeft ons afgezet bij de autoverhuur. We hadden een mid-size SUV gehuurd, maar er stonden alleen standard SUV's. Heel vervelend :) We hebben een Nissan Rogue uitgezocht vanwege de kleur en omdat hij helemaal nieuw was. Prima autootje weer! 

En toen gingen we richting Cape Cod, waar ik voor 2 nachten een hotel in Hyannis heb geboekt. We hebben de vooroordelen van vrouwen en navigatie helemaal waar gemaakt. Met de tomtom aan en de kaart op schoot zijn we verschillende keren verkeer gereden. We haalden oost en west door elkaar of telden de afslagen verkeerd bij de rotondes. We waren weer slim bezig :) 
Tijdens lunchtijd waren we in Hyannis en daar hebben we lekker buiten op het terras gegeten. Het is heerlijk weer! 

Daarna hebben we een touristische route gereden o.a. langs de kust en schattige dorpjes. 






'S avonds hebben we weer op een gezellig terras gegeten. We begonnen wel vreselijk in te storten, de jetlag doet zijn intrede. Ik wordt er een beetje dom van. De hotelmanager had mij de WiFi code verteld: welkom2. En het lukte me maar niet om in te loggen. Tot zus vroeg of ik het wel op z'n Engels invulde 🤣. We hebben er de hele avond om kunnen lachen.
We hebben daarna nog even op ons terras een glaasje wijn gedronken. We hopen het vol te houden tot een uur of 9, maar door de jetlag beginnen we steeds meer wartaal uit te slaan. Het wordt dus een uitdaging 😴💤



Geen opmerkingen:

Een reactie posten