zondag 15 september 2019

Dag 13 : en weer naar huis :(

Jeetje, wat is het weer snel gegaan, vandaag vertrekken we weer naar huis. We hebben een late check-out. En dat was maar goed ook want er was geen warm water in het hotel. Na het ontbijt konden we gelukkig wel douchen. Ook was het hotel busje weer een probleem. We vliegen pas om vijf uur, dus we hebben alle tijd. Op het vliegveld hebben we lekker geluncht met natuurlijk weer een glaasje wijn er bij.
Wat wel leuk was, was dat we uitzicht hadden op de vertrek/aankomst van CapeAir. Dit zijn hele kleine vliegtuigjes die o.a. naar Martha's Vineyard en Nantucket vliegen. Er kunnen een mannetje of 10 in.

We hebben nog even rondgewandeld. Het viel ons op dat het gedeelte waarvan de Aziatische vluchten van vertrekken veel luxer is. Er zijn veel meer restaurants en winkels en het ziet er nieuwer en luxer uit.
En toen konden we aan boord. De vlucht was voor ons doen niet lang, 5 uur en een beetje. In Dublin hadden we bijna twee uur voor de vlucht naar Schiphol. Aangezien je niet door de paspoortcontrole of beveiliging hoeft zaten we in no-time bij de gate. Ondanks dat het 4.30 plaatselijke tijd was, was het heel erg druk op het vliegveld. De vlucht naar Schiphol vertrok op tijd en dus waren we even voor negenen terug op Schiphol. Brak maar voldaan.

Vanwege de orkaan Dorian was het aan de kust geen vakantieweer en was het rondje dat we in gedachte hadden niet zo handig. Ondanks dat we de plannen moesten aanpassen hebben we weer een superleuke vakantie gehad. De zusjes vermaken zich altijd wel en maken zich niet zo snel druk als dingen anders lopen dan gepland. Doordat we een andere route hebben gereden zijn we juist dingen tegen gekomen die ons blij verrast hebben zoals bv de Ausable Chasm.

Ook het op de bonnefooi reizen verliep weer prima. Ik had internet op mijn telefoon en keek dan op booking.com wat er in de buurt was. Meestal zaten we in één van de Hilton groep hotels. Wat me wel opviel was dat de prijzen op booking.com tientallen dollars hoger lagen dan de walk-in tarieven. Dat was dus mooi meegenomen.

In totaal hebben we 2113 km gereden in onze prettige Nissan Rogue. We zijn regelmatig verkeer gereden, dus het had eigenlijk wat minder moeten zijn :)

En.nu zijn we dus weer thuis. Nog even van onze jetlag zien af te komen en dan maar eens bedenken waar onze volgende vakantie naar toe gaat.